Nog maar een paar stappen verwijderd tot je officieel lid bent!
Jijzelf en/of je kind is ervan overtuigd, scouting gaat het worden. Om officieel lid te worden van Scouting Starrenburg en daarmee ook gelijk van de grootste jeugd-/en jongerenvereniging, Scouting Nederland, hebben we aantal gegevens nodig. De contributie wordt middels een SEPA machtiging geïnd en bedraagt €15 euro per maand. *(Zie onderaan)

Voordat we hier toe over gaan willen we je eerst wijzen op ons 'Privacy Beleid'. Wat gebeurt er met je gegevens en hoe gaan wij daar mee om. Wel zo fijn om te weten toch?! Deze is hieronder te downloaden!

Privacy Beleid Scouting Starrenburg

Om de inschrijving officieel te maken, vragen we je het 'Inschrijfformulier', de 'incassomachtiging' en het 'gezondheidsformulier' in te vullen. Deze formulieren vind u hieronder. U kunt de documenten downloaden en vervolgens invullen. Wanneer deze ingevuld zijn kunt u deze meenemen en aan de leiding geven. Of u kiest ervoor ze naar ons te mailen: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Inschrijfformulier

Incassomachtiging

Gezondheidsformulier

*Indien de financiële ruimte niet toereikend is of u heeft andere vragen over de contributie, dan kunt u altijd contact opnemen met de penningmeester door te mailen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Er zijn verschillende fondsen en mogelijkheden om tóch deel te kunnen nemen aan het Scouting spel en we helpen u graag!