Buiten onze leden en onze vrijwilligers is er nog een grote groep mensen die zich verbonden voelt met Scouting Starrenburg, maar er niet wekelijks te vinden zijn. Dit zijn oud leden, oud vrijwilligers, hun familie en ga zo maar door. Deze groep wil wel op de hoogte blijven van wat er binnen de vereniging gebeurt, zouden graag wat vaker van ons horen, en willen ons steunen zonder zelf tijd te hebben om vrijwilligerswerk te doen. Speciaal voor deze mensen is er "De Vrienden van de Starrenburg"

Wat houdt Vriend zijn in?
Als vriend van de Starrenburg kun je het volgende verwachten:
• Je blijft op de hoogte van het reilen en zeilen van de Starrenburg;
• Je bent welkom op groepsactiviteiten zoals de SOF, Groepsspeldag, BBQ enz;
• 1x per jaar de vrienden van de Starrenburg borrel;
• Heel veel waardering van alle leden.

In ruil hiervoor vragen we een bijdrage van €25 of meer per jaar. Deze bijdragen stelt ons in staat om voor een schappelijke contributie uitdagende programma’s te blijven aanbieden voor onze jeugdleden. Een win-win situatie dus. Vrienden kunnen op een simpele manier betrokken worden en blijven bij onze groep, en wij kunnen voor iedereen een geweldige vrijetijdsbesteding verzorgen. Vrienden van de Starrenburg zullen in SOL (Scouts Online) geregistreerd worden als relatie. Als vriend zal je niet ingeschreven worden als lid van Scouting Nederland.

Ook geïnteresseerd? Aanmelden als vriend kan hier!